11نکته طلایی افزایش ترافیک سایت:

اموزش افزایش بازدید سایت

مهمترین بخش هر سایت اول محتوا هست که بعدا بهش میپردازیم در مهدنوین دومین چیز بازدید کننده هست!
خوب بازدید کننده سایت شما کمه یا میخوای رتبه سایتت بهبود پیدا کنه؟
پس با مهدنوین همرا باشید تا در ادامه بهش بپردازیم.

 

1-بهینه سازی موتورهای جستجو:

اولین قدم بزرگ برای افزایش ترافیک سایت  این است که سایت خود را به تمام موتورهای جستوجو معرفی کنید و آن را طوری بهینه کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی سایتتان را جستجو کرد جزو اولین نتایج جستجوی سایت‌هایی مثل گوگل باشید. همچنین سایت خود در تمام دایرکتوری‌ها و مرجع‌های آنلاین ثبت کنید.

 

2-انتخاب کلید واژه مناسب:

همیشه  برای اینکه بخواید اون پیج مشخص یا پست را بهینه کنید همیشه از کلمات کلیدی جمله ای استفاده کنید.
سعی کنید کلمات تک سیلابی انتخاب نکنید مثلا”اهنگ”  شما باید برای مثال از عبارت 2 یا 3 سیلابی برای این کلمه استفاده کنید مثال “دانلود اهنگ شاد” یا میتونید اسم خواننده را هم بنویسید ایجوری شانس بیشتری دارید تا در صفحات اول گوگل برسید.

 

3-استفاده از شبکه های مجازی:

لینک خود را در تمام شبکه های مجازی که هتید قرار بدید مطمین باشید حتما جذب ترافیک خواهد داشت حالا میتونید کنارش یک جمله بنویسید که با زدن روی لینک به کجا منتقل میشید که برای کاربر مشخص باشه!

 

4-به جمع وبلاگ نویسان بپیوندید:

برای افزایش ترافیک سایت خود میتوانید از  وبلاگ ها استفاده کنید و مطالبی منتشر کنی که به سایت شما مرتبط باشه.

و ادرس لینک سایت را در تمامی پیوند های وبلاگ خود قرار دهید.

 

5-کاربران سایت را تشویق به اشتراک گذاری پست ها کنید:

همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر کردیم، بک لینک های طبیعی بیشتر، موجب ارتقا سئو و افزایش ترافیک سایت می گردد. شما می توانید با استفاده از ابزارک های کوچکی که در انتهای مطلب قرار می دهید، کاربران را تشویق به اشتراک آنها در شبکه های اجتماعی کنید. این کار موجب حضور بیشتر شما در شبکه های اجتماعی شده و احتمال کسب بک لینک را بیشتر می کند.

 

6-عضویت در انجمن ها:

شما با عضویت در انجمن ها میتونید برای خود امضا درست کنید با لینک سایت.و  مطالب و مقاله را در انجمن به انتشار برسانید.
به‌سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می‌شوند می‌توانید به‌راحتی بین علاقه‌مندان به‌عنوان یک متخصص در کسب‌و‌کارتان مطرح شوید.
همچنین به سوالات رایج و نیاز‌های اصلی علاقه‌مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به ‌شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به‌عنوان امضا یا زیر‌نویس قرار دهید.

 

7-مقاله بنویسید:

مقاله های مفید و با ارزشی بنویسید و در ان لینک سایت خود را قرار دهید و ان را به صورت رایگان در فضای مجازی در گروه ها  در سایت خودتان و در وبلاگ خود قرار دهید سایت های دیگر هم این مقاله را در سایت خود انتشار میدهند و اعتبار سایت شما بالا میره که این در بحث مارکتینگ بسیار با ارزش.

 

8-انتشار ویدیو:

در سایت هایی که ویدویی به انتشار میرسانند عضو شوید و ویدیو خود را اماده کنید و روی ان ها واتر مارک بچسبانید که حاوی لینک سایت شما باشد.
و کاربرانی که ویدیو را تماشا میکنند 40% ان ها بازدید کننده سایت شما میشوند بعضی وقت ها هم بیشتر.

 

9-تبادل تبلیغ  داشته باشید:

از فضای تبلیغاتی سایت‌تان برای تبلیغ سایت دیگری استفاده کنید و از آن سایت بخواهید که تبلیغ سایت شما را در سایت خود قرار دهد. این کار چیزی شبیه تبادل لینک است ولی به جای لینک احتمالا یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ را تبادل می‌کنید.

 

10-خبرنامه سایت را فراهم کنید:

برای سایت خود یک خبرنامه ایجاد کنید و کاربران را تشویق کنید و از مزیت های عضویت در خبرنامه به ان ها بگویید تا در خبرنامه عضو بشوند.

11-عکس های سایت را فشرده کنید:

این بخش هم خیلی مهم شما باید در alt کلید واژه ای که مناسب و مرتبط با پست است را قرار دهید.

که اگر عکس استی بنا به دلایلی لود نشد از خصوصیت alt استفاده کند و اسم جایگزین را نمایش دهد.

 

ممنون از اینکه این مطلب را مطالعه کردید| مهدنوین.